lørdag 16. februar 2008

Vennesteder generelt, Facebook spesielt

Da har jeg entret Facebook-verdenen. Jeg har søkt opp venner, og blitt addet, og jeg har meldt meg inn i flere grupper. Jeg er nå stolt medlem av "23 ting om 2 null" og "Herreavdelingen".

På samme måte som med Flickr forstår jeg at du lett kan "gå deg vill", og tilbringe timer "der inne". Det ene bildet/klikket/søket leder deg stadig videre.

Selve registreringen synes jeg var noe kronglete. Det bli noen feilklikk.

Når det gjelder profilen min, har jeg lagt inn et minimum av opplysninger. Liker det best slik.

Tilslutt må jeg takke min medkursdeltaker Aase som hjalp meg med pkt. 3 av denne utforskningsoppgaven, etter at jeg hadde forsøkt å legge inn bilde både fra Flickr og Google Bilder. Mappen "Mine bilder" på datamaskinen gjorde susen!

Ingen kommentarer: